U beogradskom kafiću “Time Out”, neko je želeo da napravi “domaćinsku” atmosferu tako što će poređati na police knjige. Međutim, polica je bila plitka pa knjige nisu mogle da stanu.

Problem je rešio vrlo jednostavno – pretesterisao je knjige na pola, i sad baš lepo izgledaju poređane na polici.


Sviđa ti se se ova vest? Udri po lajku!
Do sada ima 137 komentara:
Komentari koji sadrže vređanje, nepristojan govor, rasnu, versku i nacionalnu mržnju, kao i netoleranciju svake vrste biće obrisani. Isto tako, svako skretanje sa teme kao i komentari na slovne greške i druge propuste, biće takođe obrisani. Družimo se, i budimo pozitivni!
Sladjana:
(June 22, 2010, 11:11 am)

ovo je nesto grozno, bolje da je knjige poklonio nekoj biblioteci…ili bar meni…

zig zig:
(June 22, 2010, 11:11 am)

pa ono… ipak cenim trud :))))

Djera:
(June 22, 2010, 11:17 am)

To treba vezati za radijator i tuci!

ema:
(June 22, 2010, 11:40 am)

treba ga svakom ovom knjigom udarit po glavi najmanje 5 puta ..loodak !!!

LICKINA:
(June 22, 2010, 11:40 am)

LoL taj lik je najaci…trebo je mene zaposli da mu presecem sve knjige….. i jos cu ja njemu platim da unistim sve knjige…!!!

vila:
(June 22, 2010, 11:45 am)

tuga

OMG:
(June 22, 2010, 11:47 am)

Koji retard!!! taj osecam da nije procitao nista drugo sem dnevnih novina…
a Likcina i ti si bas bistar kad bi unistio sve te knjige!

Sasa:
(June 22, 2010, 11:47 am)

stvar je u kreativnosti… pola procitas a drugu polovinu odmastas :)

Bex:
(June 22, 2010, 11:48 am)

Zalosno…

Mill:
(June 22, 2010, 11:52 am)

Mozda je gledao film snimljen po romanu Reja Bredberija “Farenhajt 451″, pa je sproveo u delo osnovnu ideju. Doduse na malo modifikovan nacin.
U svakom slucaju poruka je ista – knjige ne treba citati, jer one nose u sebi seme pobune, ljudi isuvise razmisljaju, ne moze se lako njima manipulisati…a to je stetno za drustvo u celini.

Anna:
(June 22, 2010, 12:06 pm)

Da, ali u tom kaficu ne sme da se pusi, tako da se tu brine o zdravlju posetilaca. A sto se knjiga tice, mozda je izabrao pogresne knjige… Neke knjige su zaista stetne, neke beskorisne, tako da nije uvek velika steta…

kum:
(June 22, 2010, 12:07 pm)

Dno dna.

bultaga:
(June 22, 2010, 12:22 pm)

E ne drvite mOOda tu! kad ne shvatate suStinu toga, osim toga nisu to jedini primerci pa da wi neSto tu sada mrCite!

Gaga:
(June 22, 2010, 12:30 pm)

Debil. lol :D
Al pohvala za ideju :D

Zla Veverica:
(June 22, 2010, 12:49 pm)

Gospode. Pa da, te knjige su tu trebale da budu samo kao ukras.

Zla Veverica:
(June 22, 2010, 12:53 pm)

I jea, zamoliću ljude koji ne koriste književni jezik i pravopis da se ne javljaju, čisto eto… Da ne bi dokazali koliko su maloumni.

Mix:
(June 22, 2010, 12:55 pm)

Ima toliko ljudi koji mrze da citaju knjige, kao i ljude koji citaju knjige,kao i knjige uopste. Radije ce da sede u kaficu i da bleje… tako da mu ovo moze biti odlicna reklama:):):)

cocolo:
(June 22, 2010, 12:55 pm)

uh……..luda ideja!!!

Ивча:
(June 22, 2010, 1:03 pm)

Debilizam

lol:
(June 22, 2010, 1:05 pm)

haha

Alex:
(June 22, 2010, 1:05 pm)

Ma kakav genocid. Jedna te ista knjiga se stampa u mnogo primeraka, tako da ako se neka i osteti nije strasno. A neko moze da pozeli, kad lista ove polovicne, da procita celu knjigu, bas da vidi sta tu pise. Tako da ovo moze biti ne samo dobra reklama za kafic, vec i reklama za neke dobre knjige.

Dzony:
(June 22, 2010, 1:14 pm)

Ovde ima i strebera :D

haterka:
(June 22, 2010, 1:17 pm)

ako se neka i osteti nije strasno. Tako je!!! Jebeš pismenost, ionako ti ne treba puno iste da napišeš SMS. Kapiram da nam to samo smeta i da treba da se uništi sve što čak i podseća na obrazovanje, bravo care.

noBru:
(June 22, 2010, 1:46 pm)

Najjače je kad pročitaš komentar, prepun slova i riječi koje uopšte ne postoje u srpskom jeziku, a koji u potpunosti opravdava uništavanje knjiga. :D

bravo noBru:
(June 22, 2010, 3:12 pm)

Njegove knjige, neka radi sa njima sta hoce. Isto tako vi ne morate da idete tamo. Toliko

bla bla bla:
(June 22, 2010, 3:18 pm)

Bas zato sto se zaboravlja na pismenost u tim SMS poruka, ljudi, zapravo omladina ostaju bez elementarnog znanja, treba se zapitati kakva se to poruka salje i ostavlja buducim generacijama, strasno, ovo je za svaku osudi, seci knjige zbog reklame, da je pametan taj lik bi to poklonio nekoj biblioteci, a ne iz nekog ludog hira isekao…

GoTzE:
(June 22, 2010, 3:29 pm)

-”Kristalni kafić – Tjam Aut”
-
…Stvarno vanvremenska ideja :)
-
– Napraviti Ćele-kulu od jeftinih knjiga koje, ili NIKO nije ni čitao (vidi se da su očuvane) ili su stare i prašnjave, pa ih niko više neće čitati, da ne dobije šugu.
-
– Marsel Prust, Čehov, Gogolj, Miodrag Bulatović, Ser Džon Pers, Džon Apdajk, Džems Džojs, Lola Đukić, Vilijam Golding…
-
– Često kupujem knjige, i mislim da ih nije platio više od 50 evra SKUPA, jEFTINIJE OD KREČENJA ili nekih bezvrednih mazarija modernih slikara narkomana. Žao mi je što na polici nema Biblije ili Talmuda, bilo bi zanimljivo posmatrati religiozne fetišiste kako paniče oko tuđe, privatne svojine.
-
– NE RADI se o obrazovanju ili ANTIobrazovanju, većina vas koji kukate zbog nečijeg prava da prepolovi knjigu koju je platio, niste pročitali više od pet knjiga, a naročito su mi mrske ženske dušebrižnice, koje su tek posle dva sata šminkanja slučajno primetile da su im knjige “nekako kratke” (iskusne čitačice).
- Devojke, ako vam je žao knjiga, zašto ne izlazite u biblioteku ili čitaonicu, nego “prodajete kulturu” za kafanskim stolom , nekom lepom imućnom kadniku na čiji džep planirate da se navalite doživotno, ili bar do sledeće, imućnije prilike, a on jadan misli “Kako je pametna”-
-
– idemo večeras tamo, častim Ness!
-

-
-

BS:
(June 22, 2010, 3:34 pm)

Barem Pola Vas koji Govorite oVo o ovom Coveku nije Mnogo ulozilo u Citanje Knjige a zato ne Tretirajte one koji su Iskreni!

Z.:
(June 22, 2010, 3:39 pm)

hahaha, GoTzE, svaka čast, genijalno :D

book:
(June 22, 2010, 5:01 pm)

Dacu primer.Navikli smo se da na sebi nosimo razne oznake i simbole. Ogrlice,majice,printovi i bedzevi.Odavno smo prestali da u tome trazimo znacenje.Koliko vidim za vas je knjiga simbol kulture, pismenosti i gnusate se sto je prepolovljena.Jedan kafic je ogrnuo knjige, zar je bitno sto je zapravo samo polovina ,na polici su i nije ocigledno.
A sto se jezika tice,svi koji govore jedan jezik stvaraju isti,prosto objasnjenje zasto se kaze ziv jezik.Vecina ljudi se ne bi bavila pisanjem uopste da ne postoje pomenute SMS poruke.
Meni licno je zao knjiga,posebno Dzojsa jer sam izgubla svoj primerak,ali poenta je: gledaj u svoje knjige i u svoj jezik.

Anonymous:
(June 22, 2010, 5:05 pm)

Његове књиге – може да ради са њима шта хоће.
То што ви нећете моћи да их ћорнете и читате кући – ваш проблем :D. Идите и купите књигу која вас интересује. Сва срећа па штампарије постоје…

jana:
(June 22, 2010, 5:11 pm)

samo se pitam sta predstavlja ovaj polica sa na pola presjecenim knjigama?
da li je stvarno zelio da kaze nesto sa ovim ili je to dijelo prakticnog majstora?
za nekog ko je procitao vecinu knjiga koje se nalaze na toj polici ovo je neprihvatljivo!!!

ali ko mene pita

“misljenja su kao ekseri sto vise udarate po njima oni dublje prodiru”

nepismena:
(June 22, 2010, 6:15 pm)

Jana, poentu price ili “sta je pesnik hteo da kaze” potrazi u nekoj celoj knjizi, nisu nista hteli da kazu, samo su ljudi napravili kucnu atmosferu. I to je to.
Realno, niko te knjige ne bi nikad izvadio iz te police. A njihove stvar je sta ce da urade sa svojim knjigama.
Da su okacili prepariranu zivotinju vrste koja izumire niko se ne bi bunio… A knjiga se moze odstampati, naci u e-verziji, kako god vam volja, pa citajte i pustite ljude da budu kreativni :)

malecka:
(June 22, 2010, 7:12 pm)

@GoTzE:e pa vidis mozda neke devojke ne citaju, sem uputstva za stavljanje maskare..al takodje ima devojaka(kao ja) koje uzivaju da citaju knjige,i koje vise nemaju dovoljno polica pa ih stavljaju na pod,i koje kupe svaku knjigu koju procitaju!! zato osobe kao sto sam ja i one poput mene koje cene knjige znaju da je ovo jadan i bedan potez..bolje da je uradio poster sa knjigama a te osakacene poklonio nekom decijem selu ili sl….
ccc

Omo:
(June 22, 2010, 7:14 pm)

Citam na netu da se tamo jedu neke fine krofne prelivene cokoladom … mmmm. To je mnogo prijatnije nego citati o tome kako se Dzems Dzojs borio sa sobom, da li da postane svestenik, lekar iii umetnik. Sto se tice Cehovljevih kratkih prica, one su sjajne, u njima se zaista uziva sve vreme.

dzin:
(June 22, 2010, 8:18 pm)

Jadno,bedno i zalosno.

Blejacica :):
(June 22, 2010, 8:23 pm)

Ovo je stvarno besmisleno. Ako je već želeo knjige na policama, mogao je da kupi tapete sa tim motivom, a ne da uništava iste.

Dacha:
(June 22, 2010, 8:26 pm)

ili da kupi dublju policu

guza iz makedonije:
(June 22, 2010, 8:30 pm)

Ovako… Knjiga kao knjiga… Glavna ideja je bila da knjige sluze kao ukras, e sad nazalost ta ideja mu je propala jer artisticki gledano, ove knjige nisu lepe za gledanje, a nisu ni lepo poredane da bi one licile na ukras… Drugo, to sto osudjujete coveka za to sto je pocepao knjige opet ne drzi vodu, jer to nije biblioteka vec kafic i u tom kaficu niko ne bi citao te knjige i da su bile cele, uostalom to ne znaci da ih on licno nije procitao pre nego sto ih posekao… :D I kao trece, svi vi sto kazete kako je veliki hendikep to sto neko ne cita knjige za vreme ljetnog odmora, po meni… varate se… Ja u skoli ucim 9 meseci, 14 razlicitih predmeta i raspravljam se sa 14 razlicitih profesora koji imaju svako po 20 razlicitih bubica u glavi tako da sam ja stvorio jednu odbivnost prema knjigama i ne citam ih ljeti, ali zato na televiziji gledam razlicite programe na razlicitim jezicima i ucim strane jezike… Iz televizije sam naucio francuski, spanski, pomalo italijanski, srpsko-hrvatski, ruski, a engleski sam naucio na vanrednom kursu, pa sad vidite dali je bolje citati romane i sazivljavati se sa nekim tudzim izmisljenim zivotima…..

funfuckingtastic:
(June 22, 2010, 9:27 pm)

kakav idiotizam u punom sjaju!
ah da ih je bar meni dao…ja bih ih cuvala i pazila i mazila i zvala ih….dobro ne bas,ali….obozavam knjige i ovo je tako debilan potez….grrrrrrr

Ina:
(June 22, 2010, 9:56 pm)

Ponekad ti tudji zivoti, zivoti izmisljenih likova o kojima citamo u nekoj knjizi, mogu da nam ponude, neocekivano, resenje za neke nase zivotne probleme. Uostalom, likovi se cesto grade na osnovu licnog iskustva, nisu sasvim izmisljeni, ponekad je promenjeno samo ime.

Vampire:
(June 22, 2010, 11:35 pm)

Stvarno mi nije jasno zašto se ovdje uopšte vodi diskusija?! Knjige se ne uništavaju.

Teyd:
(June 23, 2010, 1:15 am)

Kakav genije…xDDDD

ZUNZO:
(June 23, 2010, 3:52 am)

JEDNOM MERI 3 PUT SECI !!!! HAAHAHAHAHAA

Pesnik i Bolesnik:
(June 23, 2010, 6:22 am)

Ne treba unistavati knjige, vec pisce.

Vanjetka:
(June 23, 2010, 8:16 am)

Realno,čovek je sirovina.Kreativnost mu nije jača strana.(“…ma daj da ja ovo recne na pola!”) Sa druge strane, knjige ne sluze za mazenje i pazenje, gledanje i tome slično! Ne mogu, a da ne priznam, bilo je dela koje sam morala da pročitam, a najradije bih sa njima učinila istu stvar!!! Tako dakle, ne treba suditi…ko zna sta ga je nagnalo na to:D

king:
(June 23, 2010, 8:26 am)

kakaw car brateeeeeeeeeeeee!!!!
najjaci jeee jbt za owo treba medalja bree!!

ko je taj decko ja cu da mu je urucim bre!!!

swaka cast caree!!!

Twisted:
(June 23, 2010, 8:49 am)

king ti si nepismeni kreten i ne zasluzujes mesto na ovoj planeti.

ovaj koji je sekao knjige je neki biMismen 100%. da se on pohvali svojom kolekcijom. izgledace otmenije i inteligentnije. strasno. kao kad su neke masne mrcine sa fuksama u minicima dosli na koncert Bocelija.

Phoenix:
(June 23, 2010, 9:03 am)

Ne bih se iznenadio da je proslo mnooogo vremena dok neko nije uzeo neku knjigu u ruke i otkrio ovo…

Raven:
(June 23, 2010, 9:25 am)

Idiot!!!!! Prvo, knjige ne sluze za ukras, vec za citanje. Drugo, cak i da se ne citaju, sve knjige predstavljaju rezervoar znanja, sto zivotnog sto akademskog. Trece, unistavati knjige (na bilo koji nacin) znaci unistavati misli, unistavati misli znaci unistavati ljude koji su te knjige pisali, i unistavanje znanja koje se zasigurno nalazilo u tim knjigama. I cetvrto, ako ih niko tamo nece citati – ne mora, ali to opet ne opravdava postupak cepanja knjiga. Ovo sto je ovaj “gospodin” uradio je zlocin protiv maste, kreativnosti, truda i rada, i kao takav bi trebalo da povlaci i adekvatnu kaznu. Hoce li kazne biti???

Marence:
(June 23, 2010, 9:33 am)

Ne citam knjige, ali lik koji je to uradio je totalni kreten…

lana:
(June 23, 2010, 9:47 am)

@phoenix
Ni ja. Svet koji obitava po kaficima ne cita knjige, uglavnom. Tako da su one tu stojale dugo, verovatno, onda je tu zalutao neki pasionirani citalac i otkrio zez.
Moglo bi da se desi da neko listajuci polovicnu knjigu pozeli da je procita celu, tako da je ovo ispalo – i reklama za kafic, a i za neke knjige.

Tanja:
(June 23, 2010, 10:08 am)

Možda je foru iz svog stana primenio na uređenje kafića ;DDDDDD !

Zla Veverica:
(June 23, 2010, 10:08 am)

Phoenix:
Pa, na žalost, tamo uglavnom zalaze “mladi” (pod mladi mislim deca od 15 do 17 godina), a malo mladih čita.
I ovo je verovatno odavno provaljeno, samo što do sada niko nije pričao o tome – većina komentara se samo svela na baš ono što vidim ovde – “kako kul” ili žalbe vlasniku o degutantnosti.

Cool:
(June 23, 2010, 10:20 am)

Vecina mladih ljudi ne cita knjige,cak ni skolsku lektiru, smatra da su knjige teska gnjavaza, prevazidjena forma. Danas se cita Facebook. Ako ste tu neko, ako uspete da privucete paznju, onda ste maltene uspeli u zivotu! Onda ste cool.Znaci sve preko pet- sest recenica je demode.

knele:
(June 23, 2010, 10:35 am)

alo, bre, kakve knjige, jebale vas knjige. Ja kad udjem u kafic ocu da se provedem, da me svi vide kako mi je lepo, a vi narkomani idite u bibloteku pa tamo citajte

Vendetta:
(June 23, 2010, 10:51 am)

hahaha nek si im reko knele, to sto sad u ovoj recenici ne stavljam ‘ ili zareze ili bilo sta slicno, ne znaci da sam nepismen nego me jednostavno MRZI da kucam i pazim na pravopis, i nista mi u zivotu to ne znaci, koristim ga kad je potrebno

a u kaficu je provod, vama je ocigledno u biblioteci …

Maca -.-:
(June 23, 2010, 11:02 am)

Hahhahah haaaa :))) i smesno i zalosno. Nije bas normalan. :)))

Vendetta:
(June 23, 2010, 11:04 am)

zalosno je da normalan zivot menjate knjigama, to je zalosno…

MarkedOne:
(June 23, 2010, 11:05 am)

A vi sto unishtavate knjige mislite da ste face a?!a sta da ja uzmem malo motornu pa po bama,a?!izdrkotine jedne sto li se radjaju takvi ljudi….
Znase dobro gde takvi zavrsavaju

plan9fromouterspace:
(June 23, 2010, 11:21 am)

Zar ne bi bila veća fora da možeš da skineš knjigu sa police i malo čitaš dok čekaš društvo? Inače ljudi, ne žive svi u Beogradu. I ja živim u gradu pa naša biblioteka ima možda dva primjerka Gospodara muva (samo zato što sam tu knjigu vidjela na polici), a kada uđeš u knjižaru sa svih strana skaču na tebe Bela i Edvard. Moram čekati sajam knjiga da bih kupila neku normalnu knjigu (a i tada se namučim zbog Bele i Edvarda). Sve u svemu, malo poštovanja prema nama nesretnicima što se mučimo da bi došli do dobre knjige.

Milena:
(June 23, 2010, 11:34 am)

Kao nekom ko je jos uvek student, i ko jedva odvoja 600-700 dinara da bi kupio neku knjigu, ovaj potez nikako ne mogu da razumem. Sve i da je mislio da ce time da privuce ogromnu paznju kao sto i jeste, nemam nikakvu zelju da mu sednem u kafic. Da sece knjige? Kome li je taj biser pao na pamet? Zemljo Srbijo gde ides?

Dzo:
(June 23, 2010, 12:26 pm)

pa shto meni nije dao knjige…sad sam besna..:@

Dzo:
(June 23, 2010, 12:29 pm)

u biblipoteci je sto puta bolji provod..mir…a ne ,…da ne kazem sad…i knjigama se obrazujesh a ne da svaka druga rec bude :ekstra,super,kul(cool) i tako to…..dosta anglicizama…pun mi vas je….

GoTzE:
(June 23, 2010, 1:37 pm)

-
– Чуо сам да је власник усвојио дечака из
Звечанске и одсекао му ноге да може да стане у креветац…
-

-
-

da:
(June 23, 2010, 3:08 pm)

Alo!!!!!! SELJACINE IZ TIME OUT-A su procitale clanak u novinama od pre par dana da je ovo uradio neki Englez u svom restoranu i time se proslavio…pa su hteli da iskopiraju, GLUPI CRNOGORCI ! Gde sam ja radio!!??

...kokica...:
(June 23, 2010, 8:33 pm)

……….da je on nekim pukim slucajem autor knjige, kako bi se osecao da nadje svoju knjigu na pola presecenu……. hm…..

Bogdan:
(June 23, 2010, 8:49 pm)

To sto neko umanjuje znacaj zlodela tvrdeci da knjige na polici ne vrede vise od 50 evra samo pokazuje kakav vrednosni sistem taj majmun zastupa. On sve ceni samo jednom vrednoscu – novcem.

I jos se usudjuje da uzima Bibliju u svoj pogani jezik. Majmune odseci ga na pola. Bolje ce ti sluziti!

UrosLajkovac:
(June 23, 2010, 8:59 pm)

Eeee, trebalo je prseci sve te knjige.:)))
Ipak je lik DILEJA!!!! vidi se koliko je pametan, nije znao dimenziju prosecne knjige, a pravio je policu. :)))) DO JAJA!

noBru:
(June 23, 2010, 9:06 pm)

ljudi, nije stvar u tome što se to nalazi u kafiću… :D

budala:
(June 23, 2010, 9:29 pm)

imate li vi nesto pametnije u zivotu da radite od prepiranja da li je lik trebao da sece ili ne sece knjige. njegove knjige, njegova polica i njegov kafic. sta vas boli ***** sta je uradio sa svojim knjigama.

Retro:
(June 23, 2010, 10:00 pm)

Znaci covek je iskopirao nekog Engleza,koji je to uradio u svom restoranu, kao citam. A to znaci u pitanju je reklama. I to efektna, uspela sasvim. Kad je reklama u pitanju gotovo sve je dozvoljeno, pa i ovako nesto, zasto da ne.
Uostalom oni koji dolaze u kafic, sigurno tu nece dolaziti da citaju knjige.

Zla Veverica:
(June 24, 2010, 6:24 am)

Knele: alo, bre, kakve knjige, jebale vas knjige. Ja kad udjem u kafic ocu da se provedem, da me svi vide kako mi je lepo, a vi narkomani idite u bibloteku pa tamo citajte

Aha, dakle, sada je svako ko je pročitao nešto više od obavezne lektire u osnovnoj školi narkoman? Kuda ideš, zemljo Srbijo…

prase:
(June 24, 2010, 6:24 am)

Grozno, mogao je da poredja igrackice iz Kinder jajeta na tu plitku policu..bolesnik

Mill:
(June 24, 2010, 8:11 am)

Ljudi koji citaju knjige, a to je velika manjina, nemaju pojma da vecina dece prodje kroz osnovnu i srednju skolu, a da ne procita skoro ni jednu knjigu. Kako je to moguce? Lako. Neko im preprica sadrzaj, neko napise kratak pregled dela pa ostali to procitaju,neki prolistaju knjigu na brzaka, deca se snalaze,sta ce. Tu je TV, obilje video igrica i ostale “zezalice” gde deca trose svoje slobodno vreme. Drugo je vreme. Knjigama je odzvonilo, na zalost.

sanja:
(June 24, 2010, 11:03 am)

“Je li moguće da se nikome nije svideo Kafkin *Proces”?
“Meni se svideo al samo polovina, proofesorice.”

“Koja polovina?”
“Ona koju sam pročitala.”

Idza:
(June 24, 2010, 1:30 pm)

Motiku bi ja njemu u ruke, za drugo i nije !!!!

MindReader:
(June 24, 2010, 2:37 pm)

Sad znamo ko je odsekao noge kerusi Mili da bi stala u kucicu…

Nina:
(June 24, 2010, 4:12 pm)

NEMAM KOMENTAR !!!!!!!!!!! VAZNO DA SE OBUCETE AAAAAAAA to sto u glavi nemate nISTAAAAA (i nista je mnogoo ) pa ste se napravili pametni ovim masterpiece postupkom manje je više…pardon veće je manjeee to Ništa ! GADE MI SE TAKvi ljudi .

port:
(June 24, 2010, 10:52 pm)

Za was sHto 0wako pishete nije ni ta polovina knjige. Sto kazu, klasicna situacija “biseri pred svinje”. Kad ne znate maternji jezik, kako ocekivati da znate i engleski ili bilo koji drugi jezik? Osnovna skola je u pitanju, prvi razred, ali dobro… Razumem skroz, nema svako priliku da se sretne sa tastaturom na vreme i da razume cemu sta sluzi…

Nije poenta gde se desilo nego STA se desilo. Neke stvari se jednostavno NE rade. Osnovna kultura je u pitanju. Knjige nisu novine, nisu materijal za potpalu niti materija koja popunjava policu da bi izgledala kul.

Vlajko:
(June 26, 2010, 12:56 am)

Knjige nazalost itekako sluze kao ukras. Setite se samo kako su kupovane “na metar” za vreme socijalizma pa dobijamo zacetak jedne divne geneze kicenja tudjim perjem, tj, knjigama. Ovo je jedan takav gest, doduse ekstreman, nebranjiv, idiotski. Nikakvu poentu nije napravio. To sto mi sad ovde pisemo citavu knjigu o tome stvar je-slucajnosti. Ne verujem da je ista drugo hteo osim da prekrije gole zidove i ucini mesto iole zanimljivim. Bolje da ih je spalio. Mada, nacisti su to takodje radili pa nista svetu dobro nije donelo. Priznajmo,kultura nam je pretesterisana nadvoje.

luna:
(June 26, 2010, 7:43 pm)

koji retard mogao je sve te knjige meni da da ali nekontam stace mu polovine

Mastalica:
(June 27, 2010, 12:28 pm)

Jako zalosno. Tacno je da ima knjiga u dosta primeraka, ali svako ko iole postuje znanje, pismenost, neku kulturu,.. Nece iseci knjige. Meni zao kad mi se korice od knjige saviju ili list slucajno iscepa.. Knjiga treba da se postuje. To se uci od malena.
A zamislite sad tog lika, koji bi morao biti neki uzasno plitak, a i nepismen covek: “Nece da stanu! Ma seci na pola!” Kao da mu je to drvena gradja.
Tuzno, jako tuzno. :( Mozda ne i za same knjige toliko, koliko sto i postoji uopste takav ljudski “mozak”.

Serdar:
(June 28, 2010, 9:55 am)

Ako ne može da stane , stavi manju glavicu kupusa !?

genie:
(June 28, 2010, 2:11 pm)

Ma vi ljudi niste normalni… On je imao para da otvori kafic, sto bi znacilo da je verovatno mogao, da je hteo, sebi da priusti i policu normalne velicine… Koga briga sta ko radi u svom kaficu?! Kao da bi bilo ko od v(n)as kad izadje tamo uzeo neku knjigu da pricita. verovatno bi oni najveci obozavaoci umetnosti samo pregledali sta tu sve ima, i vratili se pivu.

Marko:
(June 28, 2010, 8:03 pm)

Covek je potpuno svestan realnosti. Niko nece doci tu da cita knjige. Oni koji citaju knjige obicno ne zvrje po kaficima. A oni koji citaju, opet nece doci tu da citaju, jer su vec citali na drugom mestu. Pa nije to kafe – knjizara.

Anna:
(June 28, 2010, 8:10 pm)

Ma nema brige. Ova omladina, koju prisiljavaju da cita lektiru, toliko mrzi knjige, da ce biti odusevljeni kad vide da je neko izrazio njihovu netrpeljivost na umetnicki nacin.
Slazem se. Vlasnik je potpuno svestan vremena u kome zivimo i mentaliteta omladine.

malena:
(June 28, 2010, 9:18 pm)

Nekad su se knjig kupovale na metar. Naravno samo futrola, unutra nista. Sada bi moglo da se primeni to isto, samo da se uzme u obzir dubina police, pa se prema njoj napravi maketa. Da se ne muce ljudi sa plitkim policama, da seku knjige.

veljko:
(June 30, 2010, 8:24 am)

hocu tu drugu polovinu ,fali mi za zid

Jasna:
(June 30, 2010, 12:52 pm)

Nazalost ljudi koji citaju klasike, nikada nece imati svoj kafic, gde bi mogli da postave knjige koje vole, naravno celovite.To samo pokazuje da se uopste ne isplati citati knjige. Od toga nema vajde. Ovo je kapitalizam, surov, beskrupulozan,sirov. Ko to ne shvati na vreme,preostaje mu da trazi utehu u knjigama, ali naravno ne u kaficu.

vvvv:
(July 1, 2010, 5:34 pm)

Ko jos mize uz onu buku i da razgovoara normalno a ne da se posveti dubokoj misli u knjizi, ali svejedno je tuzno, medjutim, sta je tu je.

Tuzno ili ne [meni je tuzno to a vidim, ali njegova stvar]… **it happens** ;)

Bar mu nece pokrasti dekoraciju za kafic, ;p, neki zaljubljenici u knjigu, tek eventualno zaljubljenici u zezanje i reciklazu, ;p

vvvv:
(July 1, 2010, 5:35 pm)

Time Out za knjige ~ ko sto se i zove mesto, ;p

sneska:
(July 3, 2010, 6:35 am)

ili kad knjige kupe u boji metar i dvadeset da im se slaze uz namjestaj…vidjela sam i takav slucaj

Jana:
(July 3, 2010, 2:07 pm)

Hm. Treba imatu u vidu i one koji kupuju prave knjige. Stave ih na policu, uredno poredjaju, klasike, moderne pisce, teske i lake pisce itd. Sve lepo slozeno, da se vidi kad neko dodje da vlasnik toboze sve to cita… ili ce barem citati…mada mu uglavnom to ne pada na pamet. Eto, ima i takvih.

Ena:
(July 3, 2010, 7:24 pm)

Mozda je to prevencija od kradje knjiga. Da je stavio cele, brzo bi nestajale jedna za drugom. Ne zato sto su posetioci strasni citaoci, nego zato sto je jos uvek zgodno pokloniti knjigu nekom. Time mu pokazujes da ga cenis, a prikazujes se i sam kao obrazovan, nacitan covek, koji zna sta su prave vrednosti.

ne verujem:
(July 7, 2010, 1:37 am)

Ne verujem!!!!! Ovo odmah na robiju poslati :/

malena:
(July 10, 2010, 9:49 pm)

Zanimljivo je da je Dzems Dzojs studirao medicinu, a A.P.Cehov je bio lekar. Dzojs je inace bio bolestan od blazeg oblika sizofrenije, dakle cepanje licnosti na dvoje.
A Cehov je u svojoj prici Paviljon br.6 opisao teske uslove u kojima zive psihijatrijski bolesnici,od kojih vecina boluje od iste bolesti.
Tako da su knjige na slici verovatno slucajno odabrane, ali simbolika je tu.

Dziber:
(July 13, 2010, 10:02 pm)

Kreativno :)

Jaksa:
(July 15, 2010, 10:50 pm)

Stvarno kreativno resenje. Covek je znao da niko tu nece doci da cita knjige… Uostalom ko danas cita knjige, narocito klasike. To je prevazidjeno.

Marko:
(July 17, 2010, 8:48 am)

Da, da. Danas se citaju moderne knjige tipa – Grabljivica – prvi i drugi deo. Znaci sponzoruse, kako su to postale i njihove avanture u krevetu sa beznacajnim ili jos bolje poznatim likovima. Vecina tih opisa su izmisljotine, ali ljudi vole da veruju da je tako. A i to prodaje knjigu.

figaro:
(July 19, 2010, 5:19 pm)

pajser nad pajserima, taj koji je to uradio :D

Ella:
(July 21, 2010, 8:30 pm)

Polovicno kreatinvo resenje:):):)

Ella:
(July 21, 2010, 8:32 pm)

Ispravka. Polovicno kreativno resenje. Lapsus tastature.

student:
(July 21, 2010, 8:58 pm)

a kada je meni trebao Dzojs za pripremanje ispita na Filoloskom, onda te knjige nije bilo da se kupi, pa sam citao neki kupus iz 1960-ih pozajmljen iz bilioteke. naravno da je knjiga bila ispodvlacena flomasterom:(

Joj, Srbijo, nepismena zemljo!

Mira:
(July 21, 2010, 10:36 pm)

Mislim da se Dzojs ne bi ljutio. Celog zivota je bio rascepljen na pola, rastrzan imedju poziva svestenika i pisca, medicine i pisanja, ljubavi prema Nori i umetnosti…

Ani:
(July 22, 2010, 4:50 pm)

Pa ni Cehov se ne bi ljutio. I on je bio rastrzan izmedju lekarskog poziva i pisanja, bavio se i jednim i drugim paralelno.

filolog:
(July 22, 2010, 10:29 pm)

Ma sami pisci bi se najmanje bunili. Vecina njih su bili rascepljeni izmedju pisanja i zivota uopste,stalno su morali da biraju izmedju umetnosti i svega ostalog sto drugima zivot znaci.

mACAk:
(July 26, 2010, 6:08 pm)

Ovo je strasno, bolje da su ove knjige da su donirali nekoj skoli ili biblioteci a za uzvrat zalepili decije crteze na zid ili tako nesto, bolji im je fazon, znaci sada ne bih usao u ovaj kafic nikada u zivotu……….

Jecka:
(July 30, 2010, 4:38 pm)

Na prvi pogled, smijesno… Sta sve covjeku moze’pasti’ na pamet, zabrinjavajuce…

Sara:
(August 10, 2010, 6:52 pm)

Praktican um. Zna covek da mladi ljudi ne citaju knjige. Citaju profile na Fejsbuku, to je za njih vrhunska literatura. Ko sta,gde,kako,s kim, odakle itd.

misha:
(August 24, 2010, 8:36 pm)

e takva seljacina ima para da drzi kafic,a ljudi sa fakultetima nemaju leba da jedu.mislim da cu doziveti jos i taj gradjanski rat koji svi prognoziraju,pa ce se seci druge stvari,posle koga ce se znati red.

ma cura:
(September 6, 2010, 7:59 pm)

Ne mogu da se setim u kom filmu sam videla da je bar kamufliran u korice enciklopedija… Moze biti jos jedan dobar predlog za vlasnika “tajm auta”.

Emily:
(October 2, 2010, 10:32 pm)

Жалосноо ! Књиге су највеће богатство !

Vort:
(October 4, 2010, 10:32 pm)

Upravo je u Blicu objavljen jedan tekst – Knjige cita samo ko mora.
Analiza pokazuje da ljudi sve manje citaju knjige, ili ih uopste ne citaju. Citaju uglavnom oni kojima je to obavezna lektira, ali i to sve manje. Najvise se cita “tres”, knjige koje se kupuju na kioscima, ciji je sadrzaj jeftin i isprazan. Citanje knjiga vise nije cool.
http://www.blic.rs/Vesti/Tema-Dana/209806/Knjige-cita-samo-ko-mora

Thomas Covenant - Unbeliver:
(October 22, 2010, 11:55 am)

Šteta. Ako je već hteo da ukrasi kafić “knjigama” mogao je kupiti one od stiropora, (što su zamenile nekadašnje kupovanje knjiga “na metar”). Ali šta je tu je.

Knjigama je očigledno, prema delima autora ovog (ne)dela, isteklo vreme. Možda je planirao da radi distribuciju elektronskih knjiga, u ostalom, elektronski čitači knjiga su sve popularniji.

nistacudno:
(October 29, 2010, 4:54 am)

Mislim da je to da razocara sve one koji su mislili ukrast knjigu:)

hana:
(December 1, 2010, 4:53 am)

Njegove knjige moze da radi sa njima sta zeli…
Moj praded je bio nepismen covek, dobio je Novi zavet na poklon koji je sacuvao i koji je sada u mom vlasnistvu, jako sam srecna zbog toga. Bitno je ono sto covek ostavi iza sebe…

Maki:
(December 8, 2010, 5:45 am)

A mozda je covek na vreme shvatio da je ce se u buducnosti knjige citati na Netu.
“Popularni internet pretraživač “Gugl” (Google) otvorio je, posle nekoliko meseci čekanja, svoju sopstvenu onlajn knjižaru “Gugl ibuks” (eBooks).
“Gugl” od danas u celom svetu besplatno nudi oko tri miliona uglavnom starijih naslova.”

nemalebabezmotku:
(December 28, 2010, 8:35 pm)

uhh mnogo je pa iscepao, jednog dzemsa dzojsa i cehova

Amelija:
(January 5, 2011, 12:17 am)

Nije samo njih dvojicu, vec i sve ostale knjige. Srecom knjige se stampaju stalno i moze se istampati veliki broj primeraka, tako da nista nije nepovratno izgubljeno.

Janna:
(January 5, 2011, 12:59 am)

Ipak je lepo kad neka knjiga odoli vremenu i kad je citate a znate da je stampana pre sto godina i vise i da su je i drugi citali sa uzivanjem kao i vi i da su se smejali ili plakali kao vi i da je nisu ispustali iz ruku i da su listali te pozutele stranice…

Dragan:
(January 6, 2011, 2:50 pm)

Dobre knjige su neunistive. Mogao je i da ih spali, ono sto je napisano ostaje zauvek.

Andrea:
(January 6, 2011, 8:52 pm)

Da nije pretesterisao knjige, one bi polako nestajale, jedna po jedna. Morao bi covek svakog meseca da nabavlja novi komplet.

AC/DC:
(January 6, 2011, 10:38 pm)

Jes vala. Mladi mnogo vole da kradu knjige, mada ih sve manje citaju. Al zacudo, ukradena knjiga ima neku draz, mogu i da je procitaju.

Blef:
(January 6, 2011, 10:51 pm)

To znaci da bi trebalo braniti ljudima da citaju knjige, onda bi imale draz koja polako nestaje. Evo,ovde se mnogi bune sto su knjige presecene, a ko zna da li uopste citaju knjige.

Marko:
(January 7, 2011, 4:21 pm)

@Blef
slazem se.
Ovakvim potezom, coveke je i one koji ne vole da citaju knjige ucinio da zele da ih odbrane,zastite, a mozda i procitaju.

Hana:
(January 7, 2011, 6:06 pm)

Knjige se vise ne citaju, za to treba puno vremena. Jedino kad bi bilo skraceno izdnje i to na Netu, mozda bi omladina citala. A ovako…

Estela:
(January 8, 2011, 1:20 am)

Ako ti ne citas ima ko cita jos uvek. I uvek ce biti ljudi koji ce citati knjige, mozda sve manje,ali to je vise zbog toga sto ima malo dobrih knjiga…

Sajko:
(January 8, 2011, 11:57 am)

Mozda je gledao film snimljen po romanu Reja Bredberija “Farenhajt 451″, pa je sproveo u delo osnovnu ideju. Doduse na malo modifikovan nacin.

Ale:
(January 23, 2011, 11:48 pm)

@nemalebabezmotku:
Slazem se sa tvojim komentarom. “Mnogo je pa iscepao, jednog Dzemsa Dzojsa i Cehova”

Lenox:
(January 28, 2011, 1:36 am)

Slazem se sa komentarom. “Da nije pretesterisao knjige, one bi polako nestajale, jedna po jedna. Morao bi covek svakog meseca da nabavlja novi komplet.”

Milica Kalen:
(February 4, 2011, 1:57 pm)

Ne znam kako neko moze da uradi tako nesto,bolje da ih je poklonio nekoj biblioteci…Knjige su najvece blago:)

Spooky:
(June 1, 2011, 12:30 pm)

Reinkarnacija nekog nazi Feurer-a.
Ali – From Pirot. Jebale ga daske, to jest, police njegove.

Mile:
(June 19, 2011, 12:52 pm)

Knjige ionako vise niko ne cita. Covek je svestan realnosti. Ali dobre su za ukras, kao i da se prikaze kako je vlasnik obrazovan. Doduse polovicno.

Realno:
(June 19, 2011, 3:41 pm)

Pazi sad ovo…on da je nabio te knjige sebi u dupe,vi ne bi rekli jadne knjige vec “koji poremeceni retard”

Dole:
(February 13, 2012, 4:16 pm)

Ne dotakli , razbili smo se o dno…
Za sve koji su se oznojili a nisu smogli poentu , zasto je ovako strasan cin.
Knjiga nije ukras i ko upravo pokusava da smisli scenario gde je to moguce , nije svojski procitao jednu.
Jesu one njegova svojina i moze sa njima kako mu drago , ali jel bi bio problem da je uzeo kartonske kutije i nalepio odstapane omote ? Zasto se nebi stavila foto tapeta preko sperploce ?
Dovoljno je tuzno sto su mnoge dobre knjige jeftine , ali da se masovno kupuju da bi bile unistene zarad dekoracije…

Onih koji to ne uvidjaju vidim previse ovde i najmanju ruku ostavlja mi gorak ukus u ustima.

jaaa:
(March 28, 2012, 11:22 am)

strasno!mogao je knjige nekome da pokloni ako je vec nepismen!neko bi to zeleo da cita.mogao je jednostavno da kupi bolju policu ili jos jednostavnije da zalepi poster!ovo je neki ludak.nebi me cudilo da ne zna da napise kako se zove!ako ih je vec kupio,sto ih preseca na pola!

Imate nešto da izjavite povodom ovoga?

Ime ili nadimak:


Email:


Komentar